Autor Wątek: Sprzedawca prosi o zmianę przyczyny sporu  (Przeczytany 21 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline helen_harper

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja: +0/-0
    • Zobacz profil
Sprzedawca prosi o zmianę przyczyny sporu
« dnia: 16 Grudzień, 2016, 20:36:35 »
Witam :)
Potrzebuje pomocy.Dużo rzeczy już zamawiałam z aliexpress i nigdy nie było żadnego problemu. Ale ostatnio zamówiłam dwie kurtki gdzie żadna jeszcze nie dotarła a minęło już ponad 60 dni i w dodatku od samego początku numer przesyłki był niedostepny. Otworzyłam spór tak jak okres ochronny już dobiegał końca.
Od jednego sprzedawcy dostałam taką odpowiedź:

Dear Can you help us choose the dispute resaon to 'Personal Reasons','Shipping method was not as described'? You can get the money what ever reason you choose But it is very improtant to us Hope you can help us choose the reason Thank you so much

 przy czym odrzucił moje zgłoszenie o zwrot pieniędzy: Seller's Proposal

Proposal:No return & No refund


Czy powinnam zrobić to o co prosi mnie sprzedawca? czy odrzucic jego propozycje i walczyc dalej o zwrot?




Drugi sprzedawca najpierw prosił zaczekac do konca okresu ochronnego i jezeli przesylka tw tym czasie nie dojdzie to zwroci kase,ale pozniej odrzucil spor Proposal:No return & No refund
i napisal this parcel still under normal transport , hope customers can be patient to wait some more days !
I co ja mam zrobic w tej sytuacji?
Dodam ze nigdy nie mialam do czynienia z zakladaniem sporow a juz sie naczytalam troche ze chinczycy tez potrafia cwaniakowac. Bardzo bym chciala dostac zwrot kosztow poniewaz nie jest  to mala kwota Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi.Pozdrawiam