Problem z Priority Line i Suportem

Mintaa
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 28 gru 2017, 13:52

Problem z Priority Line i Suportem

Post autor: Mintaa » 28 gru 2017, 14:00

Witam pierwszy raz zamawialem na gearbest i chyba ostatni. Zamowilem telefon na swieta z opcja priority line zapłacilem za telefon 1400 zl
Teoretycznie 1.12.2017 telefon został wysłany niestety tracking jest albo falszywy albo magazyn nie wysłał paczki
Tracking z 2017-11-29 11:50

Southall, Your parcel is on its way

I tak bez zmian. Kontaktowałem sie z DPD jednak dpd mowi ze oni otrzymali informacje o przesyłce ale [aczki nikt im nie dostarczył.
na gearbest twierdza ze przesyłka jest wysłana i ze mam czekać
Kontaktuje sie znowu z dpd ale oni dalej nie maja przesyłki u siebie a jedynie została wydrukowana etykieta

rzeczy z chin idą szybciej..
Zgłaszać Chargeback z karty ?
Jezeli faktycznie telefon lezy juz 30 dni na jakims magazynie i pewnie rozladowany to ma na 100% baterie do wymiany

Awatar użytkownika
AliLove.pl
Administrator
Administrator
Posty: 194
Rejestracja: 24 paź 2016, 21:18
Kontaktowanie:

Re: Problem z Priority Line i Suportem

Post autor: AliLove.pl » 03 sty 2018, 00:55

1. Bateria nie będzie do wymiany.
2. Wysyłka trwa zbyt długo. Poinformuj GB w tickecie, że czekasz na zmianę statusu do przyszłego tygodnia i jeżeli telefon nie ruszy dalej to zgłaszasz chargeback.