spór po terminie
Zakupiłam lampę świąteczna i zgodnie z podanym numerem wysyłki trafiła pod inny adres. Gdy założyłam spór okazało się, że podano błędny numer wysyłki, spór anulowałam nim towar dotarł. Po odpakowaniu okazało się, ze światła są kolorowe, a nie białe jak było w treści ogłoszenia i na zdjęciach. Napisałam do sprzedającego prośbę o wymianę, okazało się, ze nie maja białych lampek. W takim razie poprosiłam o zwrot 7$, wówczas moje koszty byłyby porównywalne z cenami za taką samą lampę jak przyszła. Sprzedający zaproponował 3$. Chciałam odesłać towar, jednak na koszt sprzedającego, nie zgodził się. Cała konwersacja trwała ok 3 tygodni. Nie mam możliwości założenia sporu, nie mogę nawet wystawić komentarza, ani komentarza dodatkowego. Czy w takim przypadku mogę ubiegać się o chargeback? Czy istnieje jeszcze jakaś szansa na rozpatrzenie sprawy przez Aliexpress?
- AliLove.pl
- Administrator
- Posty:194
- Rejestracja:24 paź 2016, 21:18
- Kontaktowanie:
Re: spór po terminie
Czy ten problem dotyczy faktycznie serwisu Banggood.com?
Zapraszamy też na :
FanPage :… https://fb.com/alilovepl
GrupaFB :… https://fb.com/groups/alilovepl
Instagram :… https://www.instagram.com/alilove.pl/
YouTube :… https://www.youtube.com/AliLovepl
WWW :… https://www.alilove.pl
FORUM :… http://forum.alilove.pl
FanPage :… https://fb.com/alilovepl
GrupaFB :… https://fb.com/groups/alilovepl
Instagram :… https://www.instagram.com/alilove.pl/
YouTube :… https://www.youtube.com/AliLovepl
WWW :… https://www.alilove.pl
FORUM :… http://forum.alilove.pl