spór po terminie

Agnieszka
Newbie
Newbie
Posty:1
Rejestracja:08 gru 2017, 12:16
spór po terminie

Post autor: Agnieszka » 08 gru 2017, 12:28

Zakupiłam lampę świąteczna i zgodnie z podanym numerem wysyłki trafiła pod inny adres. Gdy założyłam spór okazało się, że podano błędny numer wysyłki, spór anulowałam nim towar dotarł. Po odpakowaniu okazało się, ze światła są kolorowe, a nie białe jak było w treści ogłoszenia i na zdjęciach. Napisałam do sprzedającego prośbę o wymianę, okazało się, ze nie maja białych lampek. W takim razie poprosiłam o zwrot 7$, wówczas moje koszty byłyby porównywalne z cenami za taką samą lampę jak przyszła. Sprzedający zaproponował 3$. Chciałam odesłać towar, jednak na koszt sprzedającego, nie zgodził się. Cała konwersacja trwała ok 3 tygodni. Nie mam możliwości założenia sporu, nie mogę nawet wystawić komentarza, ani komentarza dodatkowego. Czy w takim przypadku mogę ubiegać się o chargeback? Czy istnieje jeszcze jakaś szansa na rozpatrzenie sprawy przez Aliexpress?

Awatar użytkownika
AliLove.pl
Administrator
Administrator
Posty:194
Rejestracja:24 paź 2016, 21:18
Kontaktowanie:

Re: spór po terminie

Post autor: AliLove.pl » 12 gru 2017, 23:34

Czy ten problem dotyczy faktycznie serwisu Banggood.com?