Sprzedawca prosi o zmianę przyczyny sporu

Wszystko co związane z płatnościami. Przelewy24, karty, AliPay itp.

helen_harper
Newbie
Newbie
Posty:1
Rejestracja:16 gru 2016, 21:35
Sprzedawca prosi o zmianę przyczyny sporu

Post autor: helen_harper » 16 gru 2016, 21:36

Witam :)
Potrzebuje pomocy.Dużo rzeczy już zamawiałam z aliexpress i nigdy nie było żadnego problemu. Ale ostatnio zamówiłam dwie kurtki gdzie żadna jeszcze nie dotarła a minęło już ponad 60 dni i w dodatku od samego początku numer przesyłki był niedostepny. Otworzyłam spór tak jak okres ochronny już dobiegał końca.
Od jednego sprzedawcy dostałam taką odpowiedź:

Dear Can you help us choose the dispute resaon to 'Personal Reasons','Shipping method was not as described'? You can get the money what ever reason you choose But it is very improtant to us Hope you can help us choose the reason Thank you so much

przy czym odrzucił moje zgłoszenie o zwrot pieniędzy: Seller's Proposal

Proposal:No return & No refund


Czy powinnam zrobić to o co prosi mnie sprzedawca? czy odrzucic jego propozycje i walczyc dalej o zwrot?




Drugi sprzedawca najpierw prosił zaczekac do konca okresu ochronnego i jezeli przesylka tw tym czasie nie dojdzie to zwroci kase,ale pozniej odrzucil spor Proposal:No return & No refund
i napisal this parcel still under normal transport , hope customers can be patient to wait some more days !
I co ja mam zrobic w tej sytuacji?
Dodam ze nigdy nie mialam do czynienia z zakladaniem sporow a juz sie naczytalam troche ze chinczycy tez potrafia cwaniakowac. Bardzo bym chciala dostac zwrot kosztow poniewaz nie jest  to mala kwota Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi.Pozdrawiam

agusiaxk87
Newbie
Newbie
Posty:1
Rejestracja:17 mar 2017, 14:49

Re: Sprzedawca prosi o zmianę przyczyny sporu

Post autor: agusiaxk87 » 17 mar 2017, 14:53

  też tak miałam prosił o wybranie innego powodu no i niestety się zgodziłam. słyszałam że nie powinno sie ulegać sprzedawcom bo im sie upiecze bo tak to dostają jakieś kary od alli

Awatar użytkownika
nmcxe
Full Member
Full Member
Posty:115
Rejestracja:17 mar 2017, 14:51

Re: Sprzedawca prosi o zmianę przyczyny sporu

Post autor: nmcxe » 17 mar 2017, 14:55

  Sprzedawcy często oszukują, nie ma co się bawić. ja bym dał spór a potem eskalację, ale dopiero jak minie czas ochrony. Paczki często dochodzą kilka dni po czasie i potem trzeba się głowić jak oddać pieniądze.  O0

Awatar użytkownika
ania9393
Moderator
Moderator
Posty:71
Rejestracja:30 paź 2016, 11:26

Re: Sprzedawca prosi o zmianę przyczyny sporu

Post autor: ania9393 » 17 mar 2017, 14:58

W pierwszym wypadku - escalate dispute zrobić. W drugim - czekać do końca czasu i wtedy otworzyć, jak kolega wyżej pisze często paczki przychodzą kilka dni po czasie, bo niestety przesyłek dużo a samolotów lata niewiele :D