anulowanie płatności

Problemy ze sporami, eskalacjami, anulowaniem płatności i zapłaty, zwrotami itp.

kaaamil
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 21 kwie 2017, 21:09

anulowanie płatności

Post autor: kaaamil » 21 kwie 2017, 21:22

Witam.. Zakupiłem na ali ... lecz okazało się ze to nie ten model.. Anulowałem płatność (tak zapłaciłem wczesniej przez przelewy24).. Ale okazało sie ze to co chciałem kupić na początku to jest ten sam sprzedajacy tylko nje miał zdjęcia tych modeli (bluzek na rower) i pisałem do sprzedawcy co sie stało i jak (po angielsku) ale on wgl nie ogarnia i wysyła mi same "?". I teraz nie wiem czy on to anulował czy wyśle mi to..
Status jest : Wykończone
a Działania produktu: Cancelled Zamówień

Czy to tak ma być.. Jak mam sprawdzić czy sprzedający zatwierdził ten zwrot..

Awatar użytkownika
AliLove.pl
Administrator
Administrator
Posty: 194
Rejestracja: 24 paź 2016, 21:18
Kontaktowanie:

Re: anulowanie płatności

Post autor: AliLove.pl » 24 kwie 2017, 18:04

  Zamówienie zostało anulowane. Musisz kupić na nowo.
Anulowania dokonywane zaraz po płatności (płatność weryfikowana) nie wymagają potwierdzenia sprzedawcy ;)

http://alilove.pl/anulowanie-zamowienia ... liexpress/