Status sporu

Problemy ze sporami, eskalacjami, anulowaniem płatności i zapłaty, zwrotami itp.

MSZFORALI
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 20 lis 2017, 16:01

Status sporu

Post autor: MSZFORALI » 20 lis 2017, 17:47

Otrzymany produkt dotarł do mnie zniszczony (jedna część jest złamana, druga wygięta). Nie kontaktowałam się ze sprzedającym tylko otworzyłam spór z opisem sytuacji. Mam widok jak na załączonym zrzucie ekranu. Czy teraz właśnie czekam 7 dni na ustosunkowanie się Sprzedającego? Nie miałam informacji o jakimś czasie oczekiwania po zatwierdzeniu sporu z mojej strony, od razu mam ten status jak na zrzucie.
Załączniki
spor2.jpg
spor2.jpg (7.55 KiB) Przejrzano 906 razy

Awatar użytkownika
AliLove.pl
Administrator
Administrator
Posty: 194
Rejestracja: 24 paź 2016, 21:18
Kontaktowanie:

Re: Status sporu

Post autor: AliLove.pl » 20 lis 2017, 18:57

Szczerze mówiąc to niewiele widać na tym obrazku :P Sądząc po kropkach to wygląda jakby odpowiedź sprzedawcy nie była uwzględniana, a zespół AliExpress przyjrzy się sprawie i wyda osąd.

MSZFORALI
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 20 lis 2017, 16:01

Re: Status sporu

Post autor: MSZFORALI » 20 lis 2017, 19:59

niestety po wstawieniu na forum załącznik jest w jakiś dziwny sposób parsowany i faktycznie nie do odczytania ,
może tak będzie lepiej:
Obrazek

MSZFORALI
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 20 lis 2017, 16:01

Re: Status sporu

Post autor: MSZFORALI » 22 lis 2017, 11:25

AliLove.pl pisze:
20 lis 2017, 18:57
Szczerze mówiąc to niewiele widać na tym obrazku :P Sądząc po kropkach to wygląda jakby odpowiedź sprzedawcy nie była uwzględniana, a zespół AliExpress przyjrzy się sprawie i wyda osąd.
Dziękuję za dotychczasową pomoc, AliExpress dziś przesłało wiadomość z której wynika że zaakceptowało maja prośbę o zwrot pieniędzy
krótki wycinek z wiadomości:
Final resolution: Full refund 6.49 PLN without returning goods
The refund should appear on your original card in 3-20 days.

Jednak nadal "Spór jest w toku" Nie widzę żadnego przycisku do akceptacji. Czy powinnam poczekać do tego 27.11 ?
Mam grzecznie czekać na pieniądze czy coś tu jest nadal nie tak ?

zrzut z widoku sporu:
Obrazek

Awatar użytkownika
AliLove.pl
Administrator
Administrator
Posty: 194
Rejestracja: 24 paź 2016, 21:18
Kontaktowanie:

Re: Status sporu

Post autor: AliLove.pl » 22 lis 2017, 18:44

Tak, możesz poczekać. Oni też czekają na jakiś ruch sprzedawcy w tej kwestii.
Po tym czasie dostaniesz automatycznie zwrot :)

MSZFORALI
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 20 lis 2017, 16:01

Re: Status sporu

Post autor: MSZFORALI » 23 lis 2017, 13:10

Wczoraj po południu spór został zamknięty, a pieniądze już dziś są na moim koncie :)