Close dispute - zamykać spór na prośbę sprzedającego przed zwrotem pieniążków czy nie?

Problemy ze sporami, eskalacjami, anulowaniem płatności i zapłaty, zwrotami itp.

Onufry
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 27 lis 2017, 13:39

Close dispute - zamykać spór na prośbę sprzedającego przed zwrotem pieniążków czy nie?

Post autor: Onufry » 27 lis 2017, 13:55

Cześć, na wstępie witam wszystkich Alizakupowiczów tradycyjnym 你好 ;)

Piszę ponieważ jak wiadomo, jak trwoga to na forum do mądrzejszych trzeba uderzyć, ale do brzegu.
Zakupiłem jak zresztą często jakąś pierdołę na Ali (czujnik rowerowy 18$ w sumie bez znaczenia), przesyłki niestety nie dostałem, założyłem spór z prośbą o zwrot pełnej kwoty, sprzedawca zaproponował 0$ z informacją że "na pewno się dogadamy" po czym w wiadomości napisał że przesyłka zginęła u przewoźnika i proponuję zakupy u nich za tą kwotę albo zwrot na paypal, tylko najpierw muszę zamknąć spór. Nie podoba mi się pomysł zamykania sporu więc mu odpisałem że jak zobaczę piniondz (opcja PayPal) to wtedy zamknę spór... I tak pałujemy się już 5 dni, on swoje a ja swoje i sam już nie wiem czy on jest tak zdesperowany skokiem na moje dolary czy ja niepotrzebnie pultam się jak przekupa na targu?
Dodam, że 29 kończy się czas do eskalacji, czym zresztą też mnie straszy a to chyba w niego uderza eskalacja a nie we mnie?
Dodatkowo dodam że numeru przesyłki nie ma na żadnej stronie trackingowej łącznie ze stroną samego przewoźnika (BP) co tym bardziej wydaję mi się podejrzane.
I jeszcze czując jakiś grubszy spisek na koniec wspomnę, że w każdej wiadomości pisze "Trust me" czym jeszcze bardziej wzbudza we mnie syndrom Foxa Muldera.

Cóż najlepiej uczynić żeby nie dać się oszwabić chińczykowi?

谢谢
Adam