Pomocy!
Jakiś czas temu zamówiłam kilka sztuk zawieszek na torby podróżne (sprzedawca z bardzo dobrymi opiniami, dużo feedback'ów). Niestety, po otwarciu okazało się, że towar który przyszedł nie jest zbytnio zgodny z towarem, który zamówiłam. Co tu ukrywać, zamiast zawieszek otrzymałam... wibrator

Co teraz? Rozumiem, że otwierać spór, ale czy powinnam otworzyć dla każdej rzeczy z zamówienia osobno? Co z dowodami? Coś mnie tknęło i nagrałam otwieranie paczki, czy powinnam nagranie dodać do każdego sporu? Powinnam żądać całkowitego zwrotu kwoty którą wpłaciłam czy wtedy będę musiała odesłać towar?

Nie żebym się do niego jakoś szczególnie przywiązała, ale chyba wysyłka będzie kosztowała mnie więcej niż wydałam na zawieszki

Dodam, że to moje pierwsze zamówienie i od razu strzał w dziesiątkę!
