Cześć wszystkim!
Zamówiłem sobie 2 miesiące temu adapter OTG do telefonu, taki w kształcie robota. Czekam na przesyłkę a tu nic - jutro będzie 2 miesiące. Paczka została wysłana tym żałosnym SunYou, więc na pewno nie dojdzie. Sprzedawca uspokaja i każe czekać do ostatniego dnia - mam pisać do sprzedawcy, czy od razu otwierać spór? Nie chce zwrotu kasy, ale żeby wysłał mi to ponownie.
Otwierać spór, czy pisać do sprzedawcy?
Problemy ze sporami, eskalacjami, anulowaniem płatności i zapłaty, zwrotami itp.
-
- Newbie
- Posty:1
- Rejestracja:14 gru 2019, 20:49
Re: Otwierać spór, czy pisać do sprzedawcy?
Otwierać spory i nie wahać się! Sprzedawcy się boją sporów jak ognia, bo wiedzą, że nie mają szans wygrać. Dlatego będą was odwodzić od tego pomysłu.