Problem z wysyłką z Gearbest

Wszystkie sprawy związane z metodami wysyłek, problemami z dostawą, numerami śledzenia i śledzeniem przesyłek, sprawami związanymi z Urzędem Celnym, cłem, podatkami itp.

stucz1
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 14 paź 2017, 18:34

Problem z wysyłką z Gearbest

Post autor: stucz1 » 14 paź 2017, 18:47

  Mam problem z wysyłką z Gearbest. Przesyłka wysłana z Chin za pośrednictwem belgijskiej poczty, z trackingiem. Z trackingu na stronie Gearbest wynika że już 28 września była w Polsce (" 2017-09-28 06:31:12 Your shipment has been delivered to the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days"), gdy wbijam numer trackingu w okienku "Śledź paczkę z AliExpress" pojawia się niepokojący komunikat "Parcel is handled". Przesyłka nie była dużej wartości, wartości 3,40$. Co mogę w tej sytuacji zrobić i jak to zrobić? Próbowałem pisać do Poczty Polskiej (skargi@poczta-polska.pl), napisałem trzy maile z rzędu - wynika z tego że chyba nikt tam tych maili nie czyta... Druga opcja o której myślałem - pojawia się gdzieś w niezliczonych opcjach na Gearbest opcja zwrotu pieniędzy - czy jest to możliwe w przypadku takiej przesyłki (nieubezpieczonej z tracking number). Trzecia opcja - próbować zwrotu środków poprzez Chargeback (płaciłem kartą kredytową). Czwarta opcja - czekać jeszcze - aczkolwiek nie chce mi się wierzyć, że jeśli przesyłka 28 września była już w Polsce, to jeszcze może gdzieś po Polsce krążyć?