Wysyłka z Chin UPS-em poprzez NL.

Wszystkie sprawy związane z metodami wysyłek, problemami z dostawą, numerami śledzenia i śledzeniem przesyłek, sprawami związanymi z Urzędem Celnym, cłem, podatkami itp.

kruszon16
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 02 mar 2018, 17:47

Wysyłka z Chin UPS-em poprzez NL.

Post autor: kruszon16 » 02 mar 2018, 18:02

Witam.
Zamowilem jakis czas temu radio na alli. Ok po tygodniu przyszło z magazynu w NL, lecz nie do mojego modelu samochodu. Uzgodnilismy z chinczykiem zwrot do magazynu w niemczech a on mi wysle zwrot $$ za wysylke paczki i odeśle pozniej moje nowe radio. Ok. Byl to ciezki okres z kontaktem z nim bo akurat popadlo na chinski nowy rok lecz udalo się. Paczka dotarla do niemiec wszystko cacy oddał kase za wysylke. Pozniej wyszedł problem z tym ze nie maja danego radia na magazynach EU wiec czy moze mi wyslac z Chin. Zgodzilem się. Napisal, ze tydzien temu w sobotę nadał paczke z chin. Po 3 dniach we wtorek 27lutego wyslal mi numer sledzenia. Lecz natym numerze sledzenia nie ma nic pozatym, ze wydrukowana zostala etykieta i to z NL. DO dnia dzisiejszego status sie nie zmienił, wychodzi na to ze paczka w ogole nie dotarla jeszcze do NL. Stad moje pytanie czy wszystko jest ok ? Ile ta przesylka moze leciec z Chin do Holandii bo minal juz tydzien a ja nie mam zadnej informacji gdzie paczka jest co sie z nia dzieje, ze nadal nie dotarla do magazynu w NL.